torsdag 18 september 2008

Kollektivet, dag 2

Igår blev det en spontankväll. Kollektivet fick för sig att fara och nakenbada vid 22. Varför? Ja ni, om jag kunde svara på det så skulle jag. Under kollektivtiden kommer det mest troligt att vara väldigt låg kvalitét på bilderna, och dessutom oredigerade. Det märks här nedan :



En läskig Sandra. En himlarns söt Malin. Tre fina brudar med duntäcken i baksätet.

Jag och Sandra ligger i soffan. Snart ska Ida hämtas på sin träning och jag ska fixa lite mysfaktor till idol. Redan imorse fick jag möta bristerna med kollektivlivet, då jag för första gången sedan i juni skulle äta frukost, men Eva och Malin råkade äta upp min. Men inte ska man vara bitter inte! Då snor man tillbaka lite bara.

Nu ska jag krypa upp i hörnet på soffan och läsa min bok. Mysigt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker om livet här i kollektivet, allt är så mysigt o trevligt. Var dock lite jobbigt att vakna 07.15 av att fyra tjejer levde om i mitt hus.. som tur var var det inte särskilt svårt att somna om! Haha! Idol nu, yeah!