tisdag 30 september 2008

En klar, sextiosju kvar ..

I slutet av augusti knepade jag ihop ett inlägg där jag vägledde er till denna förtjusande sida. Den handlar olika uppdrag man kan sysselsätta sig med. Sextioåtta stycken finns det, idag gjorde jag mitt första. Man får göra dem i valfri ordning, och jag valde att börja med nummer nio.

Draw a constellation from someone's freckles.


Freckles för mig betyder fräknar, men tydligen är det samma sak som födelsemärken för många människor. Lustigt! Barndomsvännen fick vara objekt för min nya fritidssyssla och om det finns några regler för hur sträcken ska se ut förstår jag faktisk inte, men jag gjorde lite som jag ville. Det ser ut lite som en ballong, tycker jag. Himlarns trevligt!

Gå in på sidan och prova något uppdrag. Vissa är så hemskt fina.

Inga kommentarer: