måndag 15 september 2008

Fröken fräken, välkommen hem!

Idag for jag och min racercykel ut på en tur. Lyssnade på den här (Miss Li - Ba Ba Ba, för er som är för lata för att trycka på länken) på repeat. Solen sken, det var lagomt varmt och det luktade höst. Hade kunnat cykla i evigheter, men mitt löfte om att leka kock hindrade mig. Kände mig norrländsk och ställde mig och skulle laga Palt. Det tog hemskt lång tid och blev inte ens särskilt gott, men jag var nöjd över min prestation ändå.

Insåg hur mycket jag har saknat att fota, så jag roade mig med att fota prästkragar. Snart snart snart börjar Foto B !

Lill-hunden låg och vilade på gruset. Bekvämt!

Har ju glömt att visa denna skjorta som jag fyndade på second hand för ynka två guldpengar. Nästan pinsamt billigt, och hemskt skön är den också.

Nu ska jag iväg och projektarbeta med min lilla fröken fräken. Elin är nyss hemkommen från Tyskland och jag har hört rykten om att hon tagit med sig något hem till mig .. Ack, den som väntar får väl se! Sköt om er, ni är fina.

5 kommentarer:

Anonym sa...

vovven er söt :)

Sara sa...

Fina bilder! Roligt att du ser fram emot kursen :)

Jenny sa...

Tack Sara! Hoppas att vi får många roliga uppgifter. Du har börjar uppdatera väldigt sällan förresten. Synd, tycker jag!

Sara sa...

Jag vet, tiden räcker inte till! Skulle önska att dygnet hade minst 30 timmar... det är ju lite lättare när man har semester och är ledig.

Jenny sa...

Ja, Minst 30 ! Eller 24 hade kanske räckt om man inte hade behövt sova något. Men nu behöver ju de flesta människor sömn för att fungera, så det gick ju i stöpet lite ..