söndag 7 september 2008

Inatt minns vi ..

Många dagar har man roligt. Många dagar är fina. Men vissa dagar minns man speciellt mycket. Detta var en kväll för länge sedan, närmare bestämt 31/8 2007. Bildkvalitén är dålig och bilderna är få, men ack vilken förtjusande kväll det var ..

Picknick på Strömbackaskolans tak. Stegen var lös och vi trodde att vi skulle dö.

Sallad, kakor, ljus, filtar . . är det picknick så är det. Jag var blond och hade långt hår.

Oj, jag blir alldeles rusig i kroppen när jag kollar på bilderna. Bilder får verkligen en att minnas saker som man trodde att man hade glömt.


Vi satt där uppe ett långt tag och fikade, betraktade utsikten (kommunhuset, med andra ord) och höll bokstavligen på att frysa ihjäl.

Denna bilden får mig att le i magen. Mössan är underbar och Elin är sötare än någonsin.

När kroppstemperaturen var nere på minusgrader började vi att bege oss hemmåt. Vi blev dock kvar på bron ett lång stund när vi möttes av denna utsikt. Hemskt vackert tyckte vi.

Årets sommar försvann alldeles för snabbt och få spontana kvällar upplevdes. Då är det tur att man har bilder så att man minns sommaren 2007. Det var den finaste sommar jag varit med om. Tack Elin och Elin för denna kväll!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh minnen ;> Att det där var för två sommrar sen är sjukt, och dumt, varför går tiden så fort?? Min sommar-08 överträffade faktiskt inte sommar-07 <3

Anonym sa...

hmm, jag som skrev förra ;>

Anonym sa...

åh, det var en väldigt mysig kväll, och en väldigt jättekall sådan! det borde vi göra om :)