onsdag 20 maj 2009

If you were a melody.

Jag gillar böcker. Speciellt lite slitna böcker med fina personliga skrifter på insidan av den hårda pärmen. Just nu läser jag ett galet slitet exemplar av Änglar & Demoner som jag en gång stal i Brasilien och gav till min vän. Nu har jag på rekomendation av Elin lånat boken av min vän och börjat läsa. Det är inte min typ av genre, men det spelar ingen roll. Jag vill läsa den hela tiden. Innan jag ska sova, när jag äter, på busshållsplatsen och till och med när jag cyklar (fast jag insåg dock rätt fort att boken trivdes bättre på pakethållaren under de korta cykelturerna jag gör på en dag). På torsdag är jag ledig igen och då ska jag ligga hela dagen i trädgården och läsa och äta jättehårda päron. Det blir fint.



Anna Gavalda - Tillsammans är man mindre ensam. En av de finaste böcker jag vet.

2 kommentarer:

/Carina W sa...

Tack för hjälpen med stegräknaren!

Jenny sa...

Inga problem. Alla behöver några extrasteg då och då ;D