fredag 29 maj 2009

29/5

Jag är så så så trött. Har jobbat en himla massa och även gått skola. Det känns som att mitt huvud ska ramla av och bryta min nacke i fallet. Så tungt är huvudet. Men det är ju bara fredag en gång i veckan, så ligga hemma har jag inte tid med. Dessutom är ju detta "friheternas dag". Aldrig mera läxor, aldrig mera skolångest och aldrig mer jobb på badhuset. Nåväl, inte på några år i alla fall.
Legen - wait for it - dary!

Idag i bilen på väg hem från jobbet så var Rix Fm påslaget.

- Heeeeeej, vart ringer du ifrån?
- Linköping.
- Och hur är läget i Linköping då?
- Njaa, sådära ..
- Jaså? Vadådå?
- Alltså .. Jag har inte knullat på länge.

Jag funderar fortfarande på vad tjejen ville åstadkomma med detta svar. Det lär vi aldrig på veta. Nu ska dock jag iväg. Ha en fin fredagskväll!

Inga kommentarer: