lördag 21 februari 2009

Portugal, dag tre.



































































































































































































Jag får lov att be om ursäkt för den glesa uppdateringen, men jag är sjuk och sover mest hela tiden. Bilderna för fredagen får säga allt. En underbar dag i parken och en del fotande, helt enkelt. Kvällen blev himla spontan. Så spontan att den inte ens finns med på bild.

Efter en redigt misslyckad middag (Elins begär efter havregrynsgröt slutade inte lyckat, så att säga) så kände Elin av tröttheten och la sig i sängen för att läsa. Jag tog några glas vin i vardagsrummet med några andra från Hostlet. Vid tolv stod jag i badrummet för att borsta ständerna, men då dök värdinnan upp och drog med mig ut på krogen (även om hennes exakt ord var "tomorrow this Never happened". Dricka på arbetstid verkade dock vara något genomgående för de flesta som jobbade där). En halvtimme senare hittade jag mig själv på ett fulltknökat dangolv på en instängd Brasiliansk klubb med en Caipirinha i handen. Vid tre bestämde sig jag och några andra dock för att gå hemåt, det var ju faktiskt uppstigning 07.30!
En helt helt underbar dag, kväll och natt.

1 kommentar:

Isbz sa...

Vilka underbara träd på andra bilden uppifrån!