fredag 1 augusti 2008

Aldrig får man då känna sig fin ..

"Du ser ut som en ryska från 70-talet"

Är det något min far är bra på så är det komplimanger! Inte för att han menade något illa men, ryskor på 70-talet kanske var jättesnygga . .

Nu är det dags för Luleåkalaset. Kommer att bli kanon. Mysbrudarna jag ska dit med är såndana dära tjejer som gör att man ler i magen då man är med dom. Tyvärr är det lite för kyligt för klänning, vilket drar ner betyget lite. Jag älskar klänningar. Har ju kärat ner mig i några nu, och fick ju faktiskt lön idag . .

Min mage skriker efter pizza. Kylskåpet spottar mig i ansiktet och ger mig mackor. Not okey!

2 kommentarer:

i'm empty like a box sa...

Jenny du är en snäll tjej på våran jord!

i'm empty like a box sa...

/flygmedvingarnatillnangijala.blogg.se