fredag 15 augusti 2008

Tacksamhet i överflöd ..

Att inte kunna somna är något av det jobbigaste jag vet. Man blir lite sådära galen inombords. Igår kunde jag inte somna, men då gjorde det ingenting. Jag var alldeles glad ändå. Satt och kollade på gamla bilder och log åt hur fint livet är ibland. Det är dom gångerna man är ledsen man ska försöka tänka på alla tillfällen då man har legat dubbelvikt av skratt på golvet och kippat efter luft ... Förlåt, idag är jag bara tacksam för saker.

Somnade tillslut när det nästan var morgon, men vaknade i princip direkt av ett sms som jag tror har skapat dagens glädje i mig. Det var ett tack-sms. Jag hade tydligen gjort den människan glad, och det gjorde mig så oerhört glad så att man nästan får ont i magen. Jag tror att det är det jag gillar mest av allt egentligen, att göra folk glada ..

Inga kommentarer: