måndag 25 augusti 2008

"I've got no party to go to ..

.. got no friends in this town"

Fin låt, men en lögn för tillfället. Helgen har bestått av partyparty och finfina vänner. Lånade min mors kamera och skulle gärna visa några bilder, men på party nr1 så fick kameran slut batterier, och på party nr2 så fanns inte orken att fota helt enkelt. Min kamera är ju dock spårlöst borta..

Imorgon börjar skolan. Funderar starkt på att inte fara, för jag har inga kläder att ha på mig.. När blev jag sån? Eller är jag sån? Vissa dagar går jag på OK Q8 i pyjamas, medans jag inte kan gå utanför dörren i jeans och en tröja dan därpå. Allt sitter konstigt, är fult eller bara är fel på något sätt. Jag vet inte varför jag håller på så , för det är fruktansvärt påfrestande och irriterande. Är det bara jag eller .. ?


Jag är inte redo för höst, mörker och kyla. Värme, klänningar och paraplydrinkar, välkommen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

de är inte bara du, jag är också sånn jag kan dra fram alla kläder i gaderoben för jag vet inte vad jag ska ha på mig, det är så fruktansvårt jobbigt! :(
puss

Anonym sa...

Helt ensam är du tydligen inte, jag känner dock inte igen mig fast det kanske beror på att jag är ful ändå så det finns ingen mening med att lägga ner möda på att hitta kläder :)

Jenny sa...

Rebecka : Jag älskar din blåa klänning, ha den varje dag !

Vincent : Du är inte ful, get over it. Kom hit igen så hjälper pai dig att hitta lite kläder.

Anonym sa...

You have parties to go to and hundred of friends ;D Am I right or am I right?
Pussinuss /A

Jenny sa...

Anna, I must say you're right. Måste dock dra ner på allt partyparty. Men inte än .. det kan bli mitt nyårslöfte?