tisdag 28 juli 2009

Tisdag.

Jag skäms lite för att publicera detta inlägg efter gårdagens klagan på för mycket inhandlande av saker. Men jag och Sanna råkade hamna på stan och så råkade jag komma hem med en himla massa saker. Åh.

En almanacka/kalender.


Svarta strumpbyxor med katter och garnnystan. Åh.


Marinblåa strumpbyxor med björnar. Kunde inte lämna dom i affären.


En fin helblå sjal som passar till det mesta. Praktiskt!


En till sjal. Köper man en kan man väl lika gärna köpa två, tänkte jag.


En blommig kjol som jag inte behöver. Sannas fel att jag köpte den. Men vátusan, kan man ens ha för många kjolar? Nej, precis.


Och denna var nog min favorit idag. En söt gammeldags plånbok för två guldpengar!


Det slank även med två par svarta strumpbyxor, bikiniunderdel och mat, men detta kände jag inte för att fotografera. Nu är jag fattig men glad. Wiho!

Inga kommentarer: