tisdag 14 juli 2009

Nobody can make you feel inferior without your consent.

Jag är så hemskt seg med allting. Borde uppdatera med bilder från Stockholm, borde boka en hälsoundersökning, borde göra så himla mycket som jag inte orkar. Det kommer, förhoppningsvis. Kanske i alla fall visar upp några bilder från min framtida USA-familj och några fynd från Stockholm. Just nu är jag bara så himla trött. Har haft tre intensiva veckor och inatt är första natten jag sover i mitt eget hus utan sällskap av diverse vänner. Nu ska jag lägga mig och läsa tills jag somnar med boken över ansiktet och för att sedan vakna upp med lukten av papper inträngandes i näsan.


2 kommentarer:

Julia sa...

Om du ville umgås idag får du hemskt gärna ringa mig på min hemtelefon (60200) för jag har glömt min mobil hos Erica i Luleå. Puss!

hemlig beundrare ;) sa...

söt du är jp (jennüpai) :)