lördag 4 juli 2009

I wont forget you.

Jag packade med omsorg innan jag for hit. Jag glömde tre saker. Bankomatkort, tandborste och kamerasladd. Tandborste löste sig första kvällen. Jag har fortfarande kvar lite pengar så att jag klarar mig (frågan är bara hur man gör när man ska boka en flygbiljett hem .. ) men pga den glömda saken nr 3 så blir det dåligt med uppdateringar. En webcambild kan jag dock bjuda på. Man kan även skymta min nya monki-tröja och den tidigare omnämda hatten.

Kvällen spenderas med knäck och trocadero framför diverse filmer. Jag tror att jag firar. Firar att jag gjort så mycket senaste dagarna som jag varit nervös för. Synd bara att jag sitter ensam i en lägenhet i Stockholm utan någon som kan fira med mig. Men det får gå, ändå.



4 kommentarer:

MC sa...

Hey Jen.
Is that the hat you told me about? God, I love it.
Soon you won't be alone anymore, cause I am coming :D.

See you monday !!

Jenny sa...

Hey.
Yes, I know. Tomorrow! We still need to fix a plane-ticket, but it'll be fine.
See you Tomorrow! ;O

ERICA sa...

Åh gud vad roligt. Jag tror du kommer få ett helt underbart år! Jag tror dessvärre jag inte kommer ha vägarna förbi men har jag det så kan jag självklart höra av mig ;) om jag minns :) skulle vara trevligt!

---

I höst flyttar jag till USA i ett år för att plugga på highschool. Följ mig och mina förberedelser inför året samt senare när jag är iväg!

anni sa...

Åh. Jag vill ju träffa dig innan du åker.