måndag 27 juli 2009

I don't care if Monday's blue.

Jag såg precis en film som hade soundtrack av både The Cure, Blink 182 och Beach Boys. Himla fint. Gårdagen spenderades med Julia hos Sanna Bergman där vi såg Vänner dubbat på franska. Det var en helt ny upplevelse, måste jag säga. Prova! Sedan låg vi uppe till sex på morgonen och diskuterade böcker och film och hångel under festivaler. Just då sades ett underbart citat av fina Sanna :

Sanna - Åh, jag var tvungen att hångla med ***s fula kompis i helgen.
Julia - Tvungen? Haha, hur kunde du vara tvungen att göra det?
Sanna - Allt jag kan säga är att situationen krävde det. Jag menar, vad skulle vi annars gjort? Typ pratat?!

Hohojaja. Nu ska jag iväg och se någon hajpad (?) amerikansk humorfilm med Sandra. Ha en fin måndags(?)kväll. Dagarna flyter ihop, men det känns som måndag så vi kör på det.




Inga kommentarer: