onsdag 8 juli 2009

I think it's the right time. Now. The future can always change.

När ens mor och bror har bokat en resa till Sydafrika, ens far och syster har bokat en resa till Egypten och nära vänner har skaffat pojkvän medan man varit på semester, då har semestern varit för lång. Sistaminutenbokade ett flyg nyss, så om 21 timmar sitter jag på ett plan hem. Min tyska vän kommer att åka med mig, men hem är ändå hem. Då ska jag äta annat än pasta och bråka med min lillasyster. Åh, så jag längtar.

Jag har varit borta i 10 dagar och saknar mina vänner så mycket att jag går sönder i små små bitar som ligger på golvet. Hur ska jag klara mig ett år? Hur hur hur?

2 kommentarer:

Ida Lundman sa...

Vi saknar dig meeeeeeeed!

Sandra sa...

Japp det gör vi! Och jag kommer och hälsar på minst en gång när du är så långt borta, jag menar nån måste ju hjälpa till att käka alla kakor :) Tänk så många nya sorter vi kan köpa :D Inte illa pinkat! Jag ska fortsätta jobba på min magsäcksuttöjning, så vi kan prova allt när även jag befinner mig på andra sidan Atlanten!