tisdag 28 juli 2009

I can't see me lovin' nobody but you.

Jag har jobbat exakt åtta dagar denna sommar. Dessa åtta dagar har på något sätt fått mig att känna att jag kan spendera alla mina pengar på kläder som jag (tragiskt nog) kanske ändå inte kommer att kunna ta med mig till USA. Men jag har dom för stunden, och det känns fint. Senaste dagarna har jag inhandlat bland annat (!) detta : Kort grå tröja, örhängen, marinblå kjol och röda shorts med guldknappar. Vill även minnas att klänningen med den öppna ryggen, underkläder och diverse andra saker hamnat i min ägo alldeles för nyligt. Och var inte jag i Stockholm och handlade upp mina pengar nyss? Ja, herregud. Äh, det löser sig!

Om sisådära sju timmar är klockan strax innan åtta på morgonen och då slutar Sanna jobba och ska komma och sova hos mig. Efter några timmar sömn ska vi upp och äta lunch på stan och ha det trevligt. Sista lediga dagen på väldigt länge, så här ska det njutas!

















Inga kommentarer: