fredag 10 april 2009

London, torsdag.

I torsdags åkte jag, en del av min klass och lite annat folk iväg till London. Jag har ännu inte fått de andras bilder, så jag gör inlägg av mina bilder och sedan gör jag ett slut-inlägg med 'bilder som saknats', eller något sådant. Dock känns dessa uppdateringar jobbiga att göra då de flesta roligaste stunderna inte finns med eller går att beskriva. Alla skrattattacker i rum nr 14, när Sanna ramlar framstupa i en taxi, när vi sjunger på tunnelbanan, när Bella och jag skrattar så mycket på en restaurang att det flyger glass hejvilt och många andra fina stunder finns ju inte med. Men ni får ta det som finns, och som synes fanns det inte mycket bilder att bjuda på från torsdagen. Vi åkte mest en himla massa flygplan, läste aftonbladet och blev rädda att dö i G20-attacker, träffade trevliga flygvärdar (manliga flygvärdinnor alltså) och åt middag vid halv tolv på McDonald's i London. Vi fick våra rum och jag, Elin, Sanna och Bella fick nr 14. Efter att ha öppnat resväskorna och slängt ut så mycket vi kunde på golvet somnade vi bums, nästan.


Inga kommentarer: