torsdag 15 januari 2009

Plötsligt hamnar man väl under en spårvagn.

Jag har ju glömt berätta för er att jag åker bort imorgon. Nämligen till Sveriges finaste stad, Göteborg. Klockan åtta imorgon står taxin utanför och väntar. Borde egentligen ta tag i packningen, men det är så nedrans svårt då man inte har någon aning alls om vad man ska ta med sig. Åker med fem underbara människor och vi ska spendera tiden med att gå på galor, mingla, äta galet mycket hotellfrukost och njuta av ett klimat som inte bjuder på -20 grader.

Fredagen spenderas på artistgalan 2009, och lördagen på P3 Guld-galan. På den sistnämnda galan uppträder bland annat dessa artister :






















Jag tvekar inte en sekund på att detta kommer att bli galet fint. Anländer hem söndag kväll så ifall jag inte hinner uppdatera något mer ikväll så får vi lov att höras då. Ha det underbart!

3 kommentarer:

85 kvm hus med innehåll sa...

Trevlig resa! Det låter underbart.
/K

Linda sa...

jag kan ju inte säga något annat än att jag är avundsjuk va. men jag hoppas att du får det fantastiskt fint <3

Anonym sa...

ha det så trevligt där borta jennü :D