lördag 10 januari 2009

10/1.

Jag tror att Prison Break börjar gå överstyr för de flesta av oss nu. Inatt klockan 02.00 visslade min mobil till och visade 'ett nytt meddelande'. Det var Ida. Vad vill hon? Det borde ju vara något viktigt då hon skriver mitt i natten?

" 'Michael är gay' heter Alex på msn :( Jag tror att han bara säger det för att jävlas. Är det sant?! "

Hon syftade då alltså på Michael Scofield, dvs Wentworth Miller. Jag lugnade henne med några väl valda meningar och fick sedan ännu ett sms.

"Vad bra. Nu kan jag sova"

Jag börjar förstå att detta är lite som en sjukdom. Och för att rehabiliteras måste man inse det. Förnekande, accepterande, tillfrisknande. Jag har sett 85 avsnitt av Prison Break på 14 dagar, borde jag vara orolig?

Nu ska jag iväg till Ida med några andra tjejer för att äta Grekisk pyttipanna. Sedan är det dags för Lazergame. Gissa vilka som kommer låtsas att dom är med i Prison Break .... ?

1 kommentar:

Ida Lundman sa...

Hahahahha! ÅH! Vårt liv är tragiskt men ack så roligt ;) och föresten, HAN ÄR INTE GAY!!