söndag 11 januari 2009

Have a little faith.

Klockan är nu sju på morgonen. Tröttheten vägrar infinna sig, men det gör inte så mycket. Lazergame var himla trevligt, även om jag kanske inte kan påstå att jag tillförde laget så mycket. Jag skuttade mest omkring och råkade skjuta mina egna spelare samtidigt som jag dansade lite till Ebba Grön's låt 800 grader. Kvällen fortskred och en tid senare satt vi och åt björnbär i Fröken fräkens soffa. Resten av natten spenderades med Malin. Vi satt på diverse bänkar och diskuterade livets djupa frågor samtidigt som vi drömde oss iväg till New York.

Anlände hem för en stund sedan. Nu ska jag slå igång Håkan Hellströms Vaggvisa för flyktbenägna på repeat och somna till den. Hoppas att eran lördag var fin!

På tal om inget så har jag köpt en ny ullkappa. Jag förstår att det är svårt att urskilja några detaljer på denna katastrofala bild, men kappan är faktiskt fin och gör mig glad. Har dessutom klippt av mig en hel del hår och färgat lite, även om det är också svårt att se.

Inga kommentarer: