torsdag 22 januari 2009

Göteborg, lördag.

Lördagen i Göteborg var obeskrivligt fin. Det är galet mycket bilder så var beredda. Bilderna är Malins och mina. Det blir tyvärr inga bildtexter idag heller. Måste styra upp detta!





























































































































































































































Dagen började med en rejäl hotellfrukost och sedan gav vi oss ut på stan. Jag blev kär i en klänning och ångrar i detta nu att jag inte köpte den. Vi åt en lyxig lunch bestående av strips på en trappa i Nordstan och hade det hemskt mysigt. Traskade hem, låg i sängen framför tv'n och njöt av livet fullt ut. Sedan var det dags. Kvällen hade kommit ! Vi hamnade på en obeskrivligt mysig italiensk restaurang med galet god mat. Vi anlände till Skandinavium för mingel innan P3 GULD. Vi drack galet mycket champagne och spanade efter kändisar. Tittade omkring och där stod Christian Look, Melody Club, Kitty Jutbring, Anna Ternheim, Annika Lantz, Annika Norlin, Kristian Anttila och annat folk .. Just vid det tillfället var jag nog så lycklig som jag kan bli, tror jag.

Efter ännu mer champagne blev det dags för P3 GULD som jag inte ens vill försöka att beskriva. Håkan live säger väl en hel del. Och söta Markus Krunegård som var sjuk och hade en spyhink på scenen. Åh!

Vi gick vidare till den en sjukt mysig pub. Drack öl och vin, lyssnade på bra musik, pratade och träffade folk. Här kommer det enda lilla negativa med hela denna helgen. Vi skulle på efterfest. Vi hade pass och allt som behövdes. När vi gick dit visade sig det att det var full. Galet fullt. Överfullt, så att säga. Vad är en bal på slottet? Kanske inte så mycket värt egentligen. Men det faktum att Håkan Hellström och Björn Gustafsson var där inne och vi utanför sved lite i hjärtat.
Vi gick tillbaka till puben, drack lite mer, tog en taxi hem och somnade efter lite nattprat. Allt som allt en underbar kväll.

Inga kommentarer: