torsdag 18 december 2008

Matriella önskningar.

Jag vet att jag är lite sent ute för att tomten skulle hinna se detta, och jag hade inte förväntat mig något av det ändå, men fick jag välja, skulle jag få detta i julklapp :

En harpa. Den skulle jag dock inte behålla själv, utan ge bort till mig syster. Hon sa en gång att hon ville börja spela harpa. Himla sött tyckte jag.

















Pushing Daisies. Det gör helt enkelt livet lättare. Somnar alltid bättre på torsdagsnätter än andra nätter, för att jag precis sett Pushing Daisies.























Bedårande halsband. Vem skulle inte vilja ha en isprinsessa mot bröstkorgen, eller ett fint vykort med texten 'I love you' runt halsen?











































En underbar kjol. De finaste färgerna också. Åh!
















Böcker. Speciellt denna av Unni Lindell. Fylld med söta barncitat.

Inga kommentarer: