söndag 12 oktober 2008

Bonjour!

Söndagskvällen var himlarns trevlig. Satt med Malin på en bänk i badhusparken, pratade och drack pepsi max. Sedan körde vi omkring och hon fick lära mig franska. "Jag vill ha en jordgubbsglass, är du snäll" kan jag nu säga. Magnifikt! Passar på att slänga in någon bild på mig själv också. Vill ni inte se så kan ni blunda, det får ni välja själva. Har fortfarande ingen egen dator och därmed inget redigeringsprogram, men det är väl så det ska vara, egentligen.

Imorgon ska jag uträtta stordåd, jag längtar!




6 kommentarer:

Linda sa...

ih, du är fasligt söt. snartsesvi! (jag räknar dagarna) puss!

Anonym sa...

Haha, jag älskar dina glasögon.. och dig också för den delen! Dock inte pepsi max, mest fanta.. fast lite pepsi.

Jenny sa...

linda : ja, 25 ynka ynka dagar kvar. då blir det vin och franska filmer för hela slanten!

ida : jag är fortfarande fashinerad över vilka fina namn du väljer att använda, får mig att fnissa. tack, och tack. och sluta, du älskar pepsi. snart, iaf!

Anonym sa...

älsklings jenny :)

Anonym sa...

Lån erbjuda snabba till alla som behöver

Hej,
Jag vänder mig till alla individer behöver för att aktie, som jag gör lån av pengar till alla Personer som har möjlighet att betala tillbaka med en ränta på 2% per år och en tid som sträcker sig från 1 till 15 år, beroende på det begärda beloppet. Jag Gör det i följande områden :
- Beredd Finansiella
- Fastigheter lån
- Investeringar lån
- Billån
- Skuldkonsolidering
- Inlösen av kredit
- Personliga-lån
- Du har fastnat
Om det är en stor summa för ett möte head-to-head är viktigt
Om du verkligen är i behov av, så skriv gärna till mig för
För mer information. E-post : sylwia.nwdk@yahoo.fr
Hjärtligt

Anonym sa...

Utlåningen mellan individer inom 24 timmar.
Jag är villig att låna dig beviljar mellan 5000kr-10.500.000kr
(Snabb och pålitlig lån.) Jag är tillsammans med en bank som
hjälpa mig med detta. med ränta på 2% ränta, kan jag
bevilja lån med alla försäkringar och bankgarantier
möjligt, som särskilt jag vill inte bryta mot lagen
bära, det är upp till dig att månatliga betalningar du kan
återbetalas under 25 år gammal. dessa är våra lånevillkor.
Kontakta oss för mer info: mail:sylwia.nwdk@yahoo.fr