söndag 16 augusti 2009

Det gör så ont att något så nära kan vara så långt bort ..

Igår hade jag avskedsfest. Det var det finaste och sorgligaste jag varit med om på länge. Jag insåg igår (även om jag såklart visste det redan innan) att jag har de finaste vänner man kan tänka sig. Avskedspresenter i form av A4-sidiga dikter, rebusar, fotoalbum, hemmagjorda skivor med låtar "för bra och dåliga dagar", fotoramar med bilder och det faktum att Agnes sytt en kjol åt mig i mina favoritfärger .. (Dessutom har jag en innestående avskedspresent i form av en tröja med Michael Scofield på. Oh vad jag längtar tills jag får den!)

Att lägga fram en bok där folk fick skriva hälsningar var en himla bra idé och jag gråtar lite när jag läser igenom alla kommentarer. Tack för världens finaste kväll och tack för att ni är så underbara allihopa. Bilder och filmer finns, men det kommer i ett senare skede ..

Nu sitter jag på Arlanda och ska snart sova. Imorgon 9.20 bär det av mot New York. Åh!

1 kommentar:

agnes sa...

älskade vän, vi ses snart igen.