torsdag 6 augusti 2009

Just nu sitter jag hemma i Piteå för att redan imorgon (idag) åka tillbaka till Umeå.

Och vet ni? Idag träffade jag UnderbaraClara. Hon var fin med rutig kjol och färgade ögonfransar. Mitt veka tonårshjärta hoppade över några slag och mina vanligtvis stabila ben kändes veka och spagetti-aktiga. Som informationsvärdinna förklarade jag med osäker röst vägen till trädgårdsavdelningen innan jag började prata om saker jag inte trodde att jag skulle säga. Hjärnan hann inte med (det blir så då hjärtat inte slår. inget syre till hjärnan då inte) och jag kände mig som en tolvåring. Men hon var fin och jag är glad, och det är väl ändå det viktigaste. Bilden är hemskt stulen från Claras blogg.



2 kommentarer:

Anna sa...

Men vad kul! Åker du med cc föresten? Jag bor så bra så jag har väll max 1½ timme till Arlanda. Så jag kommer tillbringa natten hemma i min säng :) Har addat dig nu, inte för att jag är online allt för ofta...

underbaraclara sa...

OJOJ! :D jag blev också jätteglad av att träffa en sådan rar läsare.

kram på dig!