torsdag 20 november 2008

365 dagar, sisådär.






















När jag har mina överdrivet långa sovmornar brukar jag ta mig tiden att genom bilddagboken kolla vad jag gjorde för exakt ett år sedan. Just idag för ett år sedan gjorde jag tydligen ingenting. Men några dagar efter det såg jag i alla fall ut såhär. Jag saknar min mössa som blev stulen på en Panic At The Disco!- konsert. Det var mitt i 'vem-fan-har-stulit-min-mössa?' aggressionen som jag bestämde mig för att bli brunhårig. Richard har redigerat bilden, sådeså.

Idag har jag mitt första matteprov i matematik b. Jag fruktar ett IG. Det är inte så att"jag-överdriver
-och-säger-att-jag-är-dålig-så
-blir-folk-chockade-
när-jag-får-bra-betyg-sen"
. Nej, jag är rädd, på riktigt.

Men solen strilar in genom fönstret, jag lyssnar på väldans fin musik och ikväll är det ännu ett avsnitt av Pushing Daisies. Livet kanske inte är så himla hårt ju nu, egentligen?

1 kommentar:

Ida Lundman sa...

Jenny. Hoppas att det gick bra. Håller tummarna för dig! Förresten, skulle hemskt gärna vilja ha en sovkompis inatt! Hihi! Se lite gossip och ligga o surra tills det blir morgon (?) Ringer sen!=) KRAM