lördag 13 juni 2009

Medieprogrammet 2006-2009. Puss.

Igår tog jag studenten, som sagt. Det var mycket troligt en av de finaste dagarna någonsin. På dagen hade estetarna konsert och det spelades en massa Håkan Hellström och Broder Daniel och andra fina saker. Vi fick betyg, sprang ut och åkte flak och allt sådant där studentigt som man ska göra. På kvällen var vi på Valdino. Tequila och dans och gråt och Mp3a tja la la la la ..

Danne, världens bästa danne, var DJ igår och förgyllde min student med bra låtar. Där vid tre kände jag mig så lycklig att jag nästan trodde att jag skulle dö. Så lycklig var jag. Strax innan stängning spelades det massor med Håkan och sedan sade någon i mikrofonen att det var dags att börja stänga. Dags för sista dansen. Ni vet fulla människor som hånglar till "I will always love you" eller någon annan musik som får en att spy lite grann i munnen. Istället sätter han på Håkans Nu kan du få mig så lätt och kommer ner och dansar i en stor ring med oss. Vi sjöng och dansade och sedan efter tre minuter var det över. Slut. Då insåg jag att jag precis tagit studenten. Jag grät och åt korv med fint folk till sent på natten och jag kommer aldrig med att kunna skrika Mp3a tja la la la la ...

Här nedan är en film om fredagen. Studenten. Världens finaste och samtidigt hemska dag.

2 kommentarer:

Sanna sa...

Jenny, DU äger! Och nu börjar livet, det är fan inte illa alltså! <3

Yss sa...

Åh, vad fin din student lät. Grattis i efterskott! :)